La Reial Arxiconfraria de Ntra. Sra. De la Cinta, l’any del IV Centenari de l’entitat, protagonitza el cupó de l’ONCE de dilluns 4 de setembre. Cinc milions i mig de cupons portaran la imatge de la Mare, el logo de l’Any Jubilar 2017 i la llegenda Año Jubilar 2017 Ntra. Sra. de la CINTA, Tortosa, dissenyat per commemorar el quart centenari de la Reial Arxiconfraria.
El Cupó de l’ONCE ha estat presentat aquest matí del 23 d’agost, en un acte celebrat a la Porta de l’Any Jubilar al Claustre de la Catedral de Tortosa, Portal de Palau, 5. L’acte ha comptat amb la presència de Ferran Bel, alcalde de Tortosa; Francesc Viñes, Primer Majordom de la Reial Arxiconfraria de Ntra. Sra. De la Cinta; Mn. Josep M. Membrado, Prior de la Reial Arxiconfraria de Ntra. Sra. De la Cinta; Xavier Grau, delegat territorial de l’ONCE a Catalunya, que signà al Llibre d’Honor de la Reial Arxiconfraria, i Sara Gimeno, directora de la direcció de l’ONCE a Tarragona, entre d’altres.
El Cupó Diari de l’ONCE ofereix, per 1,5 euros, 55 premis de 35.000 euros a les cinc xifres. A més, el client té l’oportunitat, per 0,5 euros més, de jugar també a la sèrie i guanyar ‘La Paga’ de 3.000 euros al mes durant 25 anys, que s’afegirà al premi de 35.000 euros.
Els cupons de l’ONCE es comercialitzen pels 20.000 agents que integren la seva xarxa de vendes. A través del Terminal Punt de Venda (TPV), el client pot triar a més el nombre que més li agradi. També es poden adquirir des de la pàgina web oficial www.juegosonce.es i establiments autoritzats.